اجاره اقامتگاه بوم گردی وامنان آزادشهر

(تعداد بازدید: 872)   گلستان ,  آزادشهر ,  وامنان  کد اقامتگاه: 2710002
شروع از  445000 تومان

اقامتگاه بوم گردی وامنان در 60 کیلومتری شهر آزادشهر واقع شده است. این اقامتگاه در زمینی به مساحت 470 متر و زیربنای 110 مترمربع بصورت یک ساختمان 2 طبقه بنا شده که با دارا بودن 4 اتاق اقامتی در طبقه اول حداکثر ظرفیت پذیرایی از 27 گردشگر را دارد. 
این اقامتگاه شامل 4 اتاق با نام های زرکک، جانک، نوک سر و زریوار که به صورت کف خواب بوده، آشپزخانه مشترک با امکانات، تراس مشترک (10 مترمربع)، اتاق های نوک سر و جانک دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و اتاق های زریوار و زرکک دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک در لابی می باشند.
اقامتگاه بومگردی وامنان با قرارگیری در منطقه کوهستانی با آب و هوایی خنک  لذت نشستن کنار بخاری هیزمی و نوشیدن چای داغ آتیشی در هوای سرد و برفی را برایتان به ارمغان می‌آورد. فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت و نانوایی 500 متر می باشد.
آزادشهر به لحاظ قرار داشتن در جاده بین‌المللی و محل تلاقی جاده‌های گنبد کاووس _گرگان (تهران) - شاهرود - مینودشت (مشهد) به نوعی چهار راه محسوب می‌شود. آزادشهر اقوام مختلفی از سراسر ایران را در خود گنجانده‌ است به همین لحاظ می‌توان آنرا ایران کوچک نامید. از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به دشت شقایق (500 متر)، مزارع گل گاو زبان و گل محمدی (500 متر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
445000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی وامنان آزادشهر

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 12 متری، شامل سرویس کف خواب، آشپزخانه مشترک با امکانات، سیستم گرمایشی شومینه هیزمی و سیستم سرمایشی پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 5 نفر
اتاق 12 متری، شامل سرویس کف خواب، آشپزخانه مشترک با امکانات، سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 7 نفر
اتاق 16 متری، شامل سرویس کف خواب، آشپزخانه مشترک با امکانات، سیستم گرمایشی بخاری هیزمی و سیستم سرمایشی پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 10 نفر
اتاق 30 متری، شامل سرویس کف خواب، آشپزخانه مشترک با امکانات، سیستم گرمایشی بخاری گازی و کرسی و سیستم سرمایشی پنکه. سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در لابی.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی وامنان آزادشهر:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید